ویزیت آنلاین

با سلام

کلینیک قلب شما کلینیک تخصصی قلب و عروق برای دسترسی بیشتر و راحت‌تر به همکاران این کلینیک، امکان ویزیت مجازی و آنلاین را برای شما عزیزان فراهم کرده‌است تا بتوانید با کامپیوتر، تبلت یا موبایل خود به راحتی و بدون مراجعه به کلینیک، با پزشک خود گفتگوی تصویری داشته‌باشید.

لطفا برای داشتن یک گفتگوی خوب و بدون مشکل با پزشک و دیگر همکاران کلینیک، موارد زیر را به‌دقت مطالعه‌کنید.

با سپاس

 

 

پس از تعیین قطعی زمان ویزیت با کلینیک، لینک اتصال همراه با نام کاربری و رمز عبور برای شما ارسال می‌شود.

 پس از کلیک‌کردن لینک، صفحه‌ای نمایش داده می‌شود و از شما نام کاربری و رمز عبور خواسته می‌شود که لطفا آنها را به‌دقت و با صفحه کلید انگلیسی واردکنید تا به فضای ویزیت وارد‌شوید.

پس از ورود، شما بدون نیاز به اقدامی دیگر، دسترسی به بازکردن میکروفون و دوربین خود خواهید داشت.

 با توجه به اینکه در ویزیت‌ها، دیدن بیمار و شرایط عمومی و ظاهری او ضروری است، ویزیت‌ها حتما باید تصویری باشند. به همین خاطر از درست‌بودن و کیفیت دوربین دستگاه خود کاملا مطمئن باشید.

 برای ویزیت، دوربین دستگاهی که با آن متصل می‌شوید، حتما باید جایی تنظیم‌شود که چهره شما کاملا مشخص باشد و مانند یک ویزیت حضوری، بتوانید با پزشک خود صحبت‌کنید.

 حتما قبل از ویزیت، میکروفون دستگاه و بلنوگوی آن را هم امتحان‌کنید که هم صدای شما به خوبی به سمت مقابل برسد و هم صدای طرف مقابل با شدت مناسب برای شما پخش‌شود.

 لطفا حتما قبل از اتصال مطمئن باشید که دستگاه شما شارژ کافی دارد، ضمن اینکه توصیه می‌شود برای اینکه در طول ویزیت دستگاهتان به خاطر شارژ باتری خاموش‌نشود، آن را به برق وصل‌کنید.

 حتما قبل از اتصال، از داشتن شارژ اینترنت و سرعت اینترنت برای داشتن یک مکالمه تصویری با کیفیت، مطمئن‌شوید.

 قبل از ویزیت مطمئن شوید که نور اتاق مناسب است و تصویر شما سیاه نشان داده نمی‌شود. گاهی نیاز است که نور بالای سر، روشن باشد یا پرده‌های اتاق کشیده‌باشد.

برای اطمینان از درست بودن همه موارد تکنیکی که در بالا توضیح داده‌شد، توصیه می‌شود قبل از ویزیت حتما با یک مکالمه تصویری دیگر با یکی از عزیزانتان، همه این موارد شامل دوربین، میکروفون، بلندگو و نور اتاق را امتحان‌کنید.

 باز بودن برنامه‌های دیگر، گاهی اوقات باعث کندی دستگاه می‌شود. توصیه می‌شود قبل از اتصال، بقیه برنامه‌ها را روی دستگاهتان ببندید. همچنین حتما سایر دستگاه‌های ارتباطی خود مانند تلفن و یا هشدارهای دستگاه خود را خاموش نگه‌دارید که ویزیت بدون حواس‌پرتی انجام‌شود.

قبل از ساعت ویزیت، حتما یک بار لینک فرستاده‌شده را تست‌کنید. گاهی اوقات مرورگر شما نیاز دارد به‌روز رسانی شود. در مجموع برای اتصال بهتر، استفاده از مرورگر کروم، توصیه می‌شود.

برای ویزیت حتما در محلی که هستید، یک اتاق خلوت را انتخاب‌کنید که در طول ویزیت رفت و آمد نباشد و شما بتوانید با آرامش با پزشک خود صحبت‌کنید. همچنین حتما از برقراری تماس ویزیت آنلاین در هنگام راه‌رفتن یا رانندگی پرهیزکنید.

 ویزیت آنلاین کاملا مانند یک ویزیت حضوری خواهد بود. به همین خاطر هم پزشک و هم مراجعه‌کننده حتما باید قوانین عرف جامعه را از نظر پوشش رعایت‌کنند.

 قبل از ویزیت حتما روی کاغذی لیست موارد و سؤال‌هایی را که می‌خواهید با پزشک خود در میان بگذارید، بنویسید که در طول ویزیت مطمئن باشید که موردی از قلم نیفتاده‌است.

 قبل از ویزیت حتما همه داروهایی را که میل می‌کنید (شامل داروهای نسخه‌شده همه پزشکان و داروهایی غیرنسخه‌ای) در کنارتان حاضر باشد که بتوانید به پزشک خود نشان‌دهید.

 چنانچه فکر می‌کنید در طول ویزیت ممکن است نیاز به نوشیدن آب داشته‌باشید حتما کنارتان حاضر باشد که ویزیت بدون وقفه انجام‌شود.

 گاهی اوقات بهتر است که برای ویزیت یک همراه از عزیزان مورد اطمینان خود داشته باشید که هم موارد و سؤال‌هایتان را به شما یادآوری‌کنند و هم توصیه‌های پزشک را بشنوند و یادداشت‌کنند. حتما قبل از ویزیت با همراه خود هماهنگ‌باشید که چه وقت ایشان هم مکالمه داشته‌باشند که تمرکز پزشک با صحبت‌های هر دو با هم، دچار مشکل‌نشود.

 حتما در حین ویزیت شماره کلینیک را همراه داشته‌باشید که چنانچه در طول ویزیت مشکل تکنیکی پیش‌آمد بتوانید با کلینیک تماس‌بگیرید.

 ویزیت آنلاین مانند یک ویزیت حضوری خواهد بود. خیلی راحت به دوربین نگاه‌کنید و با پزشک خود صحبت‌کنید و سؤال‌های خود را مطرح‌کنید و توصیه‌های پزشک را بشنوید و ابهام‌های خود را بگویید.

 گاهی اوقات ممکن است پزشک بخواهد بخش‌هایی از بدن را به‌ویژه در ویزیت‌های مربوط به عروق و واریس ببیند، مانند رگ های واریسی یا زخم یا ضایعات پوستی. به همین دلیل لطفا لباس مناسبی به تن داشته‌باشید که درصورت لزوم بتوانید آن بخش را با دوربین به پزشک معالج نشان‌دهید.

در پایان ویزیت هر مشکل و پیشنهادی که داشتید، حتما بعد از ویزیت به منشی کلینیک منتقل‌کنید.

 

 

نویسنده:
آخرین به روز رسانی: